Śledź nas w mediach społecznościowych
Kup książkę Jak być dobrym menedżerem
i odkrywaj nowe treści!
Blog w większości porusza problematykę sieciowego handlu detalicznego. Autor miał okazję zarządzać kilkoma dużymi, międzynarodowymi dyskontami przemysłowymi i zamieszcza tu swoje przemyślenia i komentarze dotyczące bieżącej sytuacji retailu.
Ostatnie posty

POLECAMY KSIĄŻKĘ Z DUŻĄ ILOŚCIĄ PRZYKŁADÓW Z ZARZĄDZANIA SIECIAMI DETALICZNYMI KUP KSIĄŻKĘ Według raportu Dun & Bradstreet Poland dla „Rzeczpospolitej” w I …

Wojna zasadniczo zmieniła otoczenie biznesowe w jakim działa handel. Pierwszą negatywną konsekwencją dla niektórych sieci była decyzja o ograniczeniu bądź całkowitym wycofaniu …

1 Rzeczy już nigdy nie będą takie same. To banalne z pozoru stwierdzenie wynika z faktu, że pandemia przeorała gruntownie dotychczasowe zachowania …

Pierwszym interesującym pytaniem jest, w jakim celu sieci handlowe uruchamiają obniżki cen podczas dni wyprzedażowych. Odpowiedź pozornie jest prosta – w celu …

Podstawowym przychodem sieci handlowej jest marża, czyli różnica między ceną sprzedaży a ceną zakupu. Oczywiście sprzedający zainteresowany jest maksymalizacją marży, ale w …

Jakiś czas temu w mediach pojawiła się wiadomość o planowanym zamknięciu i wyburzeniu poznańskiej Galerii Malta. Galeria, która powstała w 2009 roku, …